maandag 12 september 2016

Paklijst 5 maanden Amerika



Waaaaaaaaa...... Over 5 dagen is het zo ver!! Als het goed is weet je nu waar ik het over heb, zo niet, dan raad ik je aan om even het artikel 'Nieuwe levensfase?' van een tijdje geleden te lezen, dan ben je weer helemaal op de hoogte!! Maar, 5 dagen dus... Ik ben nu druk bezig met bedenken wat ik allemaal mee moet nemen en lijstjes te maken en in dit artikel laat ik zien wat er tot nu toe allemaal op mijn paklijst staat :) Lees snel verder!



PAKLIJST 5 MAANDEN AMERIKA MET EDUCATION FIRST:

Kleding
Dit spreekt naar mijn mening allemaal voor zich. Ik moet nog een beetje kijken hoeveel ik van wat meeneem maar ik ga proberen niet te veel mee te nemen.

Schoenen
Qua schoenen neem ik mee:
- Hardloopschoenen
- Een paar paar casual sneakers (waarschijnlijk mijn grijze allstars)
- Een paar lekkere sneakers waar je goed op kunt lopen (dit worden mijn nike's)
- Slippers (Ik neem mijn havaianas teenslippers mee)

Belangrijke dingen
Best handig om deze dingen mee te nemen.....
- Pinpas
- Paspoort (met visum)
- Geld
- Reisverzekering spullen
- Vliegtickets
- Adresboekje met telefoonnummers en adressen
Het is ook handig om al je belangrijke documenten ergens online op te slaap bijvoorbeeld op google drive, zodat als je iets kwijtraakt je er altijd nog bij kunt!

Elektronica
- Mobiel + lader + leuke muziek en/of spelletjes er op
- Powerbank (opgeladen)
- Filmcamera + lader + geheugenkaartjes
- Spiegelreflexcamera + lader + geheugenkaartjes
- Laptop + Lader + hoes
- Oortjes / Koptelefoon
- Ipod + lader + muziek er op
- Mini statief
- Stekkerblok voor amerikaanse stopcontacten

Spulletjes
- Reisboekjes over Los Angeles
- Travel diary
- Notitieboeken
- Pennen / stiften / potloden
- Leesboek
- Schetsboeken
- Map waar ik allemaal losse papieren in kan bewaren
- Waterverf + penselen
- Spelletje / kaartspel
- Zonnebril
- Souvenirs (denk aan, stroopwafels, kaas, drop, haagse hopjes, etc.)
- Foto's (ik neem een aantal foto's mee van leuke herinneringen zodat ik die dar op mijn kamer kan hangen/leggen)

Hygiene? (ik weet niet hoe ik dit kopje moet noemen maar je begrijpt wat ik bedoel (hoop ik))
- Medicijnen
- Gezichtsreinigingsspullen
- Nagellak
- Make-up
- Deodorant
- Parfum
- Spiegeltje
- Borstel + elastiekjes
- Tandenborstel + tandpasta
- Scheermesjes (+ scheerschuim? misschien ga ik dat wel daar pas kopen)

Dit is tot nu toe alles wat ik op mijn paklijst heb staan. Zie je iets wat ik nog mis? Laat een reactie achter!! Ik hoop dat je het een leuk artikel vond en stay tuned voor nieuwe artikelen!!

xxx




foto komt van tumblr. 

2 opmerkingen:

  1. Cadeautjes gast gezin. Misschien kun je iets leuks bedenken zoals typisch hollandse dingentjes. Veel succes en plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leesboeken?? Of koop/ leen je daar in Amerika?

    BeantwoordenVerwijderen