zaterdag 25 juni 2016

Dingen die je kan doen in je vakantie


Ik heb nu al een aantal weken vakantie en het is heeeeerlijk om even niet meer over school na te hoeven denken, maar soms weet ik gewoon niet wat ik moet doen en voel ik me zo lamlendig.. Vandaar vandaag een artikel met een lijst van dingen die je zou kunnen doen in je vakantie!! Lees snel verder! :) 




- Dagje naar een museum
- Fietsen/Longboarden naar een stad in de buurt
- Dagje met je opa/oma op stap
- Netflixen
- Naar festivals gaan
- Een feestje geven
- Lunchen bij een lunchroom
- Shoppen
- Een boek lezen
- Naar de IKEA gaan
- Muziek luisteren
- Stofzuigen
- Op een koffiedate gaan
- Een stad bezoeken
- Schilderen
- Zwemmen
- Een blog starten
- Foto's maken
- Je huis opnieuw inrichten
- Je kamer opruimen
- Nieuwe mensen leren kennen
- Een nieuwe band ontdekken
- Een concert bezoeken
- Iets bakken of koken
- Een BBQ organiseren
- Dansen
- Je (teen)nagels lakken
- Een muziekinstrument leren spelen
- Liedjes zingen
- Op vakantie gaan
- In de tuin kamperen
- Een kampvuur maken
- Planten water geven
- DS'en
- Just Dance spelen
- Een boek schrijven
- Naar de bioscoop gaan
- Een familiedag plannen
- Een lied schrijven
- Een tijdschrift lezen
- Slapen
- Voor je uit staren
- Naar de kringloopwinkel gaan
- Je vrienden uitnodigen voor een spontane spelletjesavond
- Een discussie voeren
- Sporten
- Een nieuw workoutschema uitproberen
- De hond uitlaten
- Naar het strand gaan
- Werken
- Oude spullen op marktplaats zetten
- Beerpong spelen
- Een kaart versturen


Dit was een (kleine) verzameling van ideeën van wat je zou kunnen doen in je vakantie! Ik hoop dat je er wat aan hebt gehad :) xxxxxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten