maandag 6 juni 2016

50 FUN QUESTIONS TAG

Ik vond laatst deze super leuke 50 Fun Questions Tag en vond hem te leuk om hem niet tin te vullen, dus bij deze, vandaag in dit artikel de 50 FUN QUESTIONS TAG!! :)

1. Laat je de deuren van je kledingkast open of doe je die netjes dicht?
Meestal hanger er allerlei kleren over de deuren heen dus dan kunnen ze niet dicht.
2. Neem je shampoo en andere spullen mee van de hotelkamer?
Ja, wij hebben thuis een doosje waar allemaal testers en zeepjes enzo in zitten, daar doe ik ze dan bij. 
3. Slaap je met je dekbed ingestopt of hangt deze los?
Ik vind het altijd lekker om het dekbed een soort van onder mijn benen in te stoppen ipv in het bed.
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
Nog nooit gedaan.... 
5. Gebruik je graag post its?
Ja, ik vind ze handig bij het leren om als flash cards te gebruiken, ook vind ik ze leuk om als decoratie in mn smashboek te gebruiken. 
6. Spaar je Airmiles en zo ja, heb je ze ooit wel eens gebruikt?
Ik heb zelf geen airmiles kaart maar mijn moeder spaart ze wel.
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?
Euuuuuuhhh... lastige vraag, ik denk dat je bij een aanval van een beer niet veel kans hebt om het te overleven dus dan zou ik voor de zwerm bijen gaan denk ik.
8. Heb je sproeten?
Nee volgens mij niet.
9. Lach je als je door hebt dat iemand een foto van je maakt?
Ja meestal wel, of ik kijk snel weg, ligt er aan hoe blij ik op dat moment ben.
10. Waar kan je je kapot aan ergeren bij anderen?
Ondankbaarheid. Hoe moeilijk is het nou om netjes dankjewel te zeggen? 
11. Tel je je stappen weleens als je aan het lopen bent?
Nee eigenlijk nooit, een paar jaar geleden had ik wel een stappenteller, dan deden ik en mijn moeder altijd een wedstrijd wie op een dag de meeste stappen zette.
12. Heb je wel eens in de stuiken geplast?
Ja.
13. Ook wel eens gepoept dan?
Vroeger toen ik een jaar of 5 was heb ik een keer in de tuin gepoept en toen heeft mijn (oude) hond het opgegeten hahah.. 
14. Dans je wel eens zonder muziek?
Ja soms heb ik gewoon super veel energie en wil ik gewoon even dansen.
15. Kauw je op je pen?
Ja soms wel.
16. Met hoeveel mensen ben je naar bed geweest deze week?
Ik heb van vrijdag op zondag met Maxime in een tent geslapen op het Indian Summer Festival.. Ik weet niet of het daar over gaat...? Anders 0 haha.
17. Heb je een één- of tweepersoonsbed?
een éénpersoons bed
18. Wat is je favoriete nummer van deze week?
Dit is hoe het liedje heet op Deezer: Hvar (Radio Edit) - Kiso, Kiso, MPS, Kiso feat. MSP  suuuuper lekker nummer.
19. Vind je het kunnen als mannen roze dragen?
Ja, meestal staat het best leuk.
20. Kijk je vaak naar tekenfilms?
Nee eigenlijk nooit, Peter Pan vind ik wel leuk.
21. Wat is de slechtste film die je ooit gezien hebt?
Black Sheep.... Gaat over gemuteerde schapen, hele slechte film maar stiekem ook wel grappig. 
22. Waar zou je waardevolle bezittingen verstoppen als je ze zou hebben?
In een sok.
23. Wat drink je bij het avondeten?
WATER. Ik drink (bijna) altijd water.
24. Welke saus eet je bij je kipnuggets?
Is het heel stom als ik zeg dat ik nooit kipnuggets eet....? Maar àls ik ze eet, met mayo denk ik.
25. Wat is je favoriete eten?
Dit vind ik zo moeilijk... Op dit moment vind ik rijst met kip kerrie ofziets wel erg lekker.
26. Welke films kan je eindeloos blijven kijken?
Pirates of the Caribbean en Home Alone
27. Wie heb je als laatst gekust?
Mn kat net 5 minuten geleden
28. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Nee, mijn moeder wilde wel graag dat ik dat ging doen want dat heeft zij vroeger zelf ook gedaan maar helaas wilde ik dit niet vroeger haha.
29. Zou je ooit naakt poseren in een blad?
Ligt eraan hoe lekker ik in mn vel zit, maar ik denk het niet.
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief met de hand geschreven?
Vorige week, naar mijn opa en oma in Frankrijk.
31. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet controleren?
Geeeeeeen idee..
32. Ooit een verkeersboete gehad voor overtreding van de maximum snelheid?
Ik rij nog geen auto dus nee.
33. Ooit zonder benzine gestaan?
Nee.
34. Wat eet je het liefste op brood?
Kaas
35. Wat eet je het liefst als ontbijt?
Yoghurt met fruit en muesli
36. Hoe laat ga je meestal naar bed?
Ik probeer altijd 22:00 maar meestal wordt dit 23:00 of later..
37. Ben je lui?
Ja vaak wel, maar ik heb buien dat het erger is en buien dat het wel weer mee valt.
38. Wat was je favoriete outfit tijdens verkleedpartijtjes toen je klein was?
Prinses.
39. Wat is je sterrenbeeld volgens de Chinese horoscoop?
Dat zou ik echt even op moeten zoeken, ik weet alleen dat ik een Stier ben, maar volgens de Chinese weet ik het niet even kijken..
Ik ben blijkbaar een konijn...
''Het Konijn is het vierde dier in de Chinese dierenriem. In de Chinese traditie staat het Konijn voor rust en stilte. Ze zijn behoudend, zelfbeschouwend, terugblikkend, bedachtzaam en hebben veel geluk.''
40. Hoeveel talen spreek je?
Engels en Nederlands gewoon goed, en Frans een beetje.
41. Heb je een abonnement op een krant of tijdschrift?
Ik had een abonnement op de Glamour maar die is laatst verlopen.
42. Speelde je vroeger liever met poppen of met autootjes?
Poppen, maar ik had ook een op afstand bestuurbare auto en die vond ik ook heel leuk. 
43. Ben je eigenwijs?
Best wel denk ik..
44. Dr. Phil of Oprah?
Eerlijk gezegd heb ik met beide niet zo veel 
45. Heb je ooit een soap serie gevolgd?
Vroeger keek ik altijd Onderweg Naar Morgen.
46. Heb je hoogtevrees?
Ik denk altijd van niet, maar als ik ergens op een hoge toren of brug sta vind ik dit altijd best wel spannend.  
47. Zing je in je auto?
Altijd :)
48. Dans je onder de douche?
Altijd :)
49. Dans je in je auto?
Ook soms ja :)
50. Heb je ooit een pistool gebruikt?
Nee nog nooit

Ik hoop dat je deze tag leuk vond! Ik weet niet wie hem heeft bedacht maar als jij hem ook wil invullen moet je dat zeker doen! Tag mij er dan ook in dan kan ik jouw antwoorden ook lezen! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten