zondag 28 februari 2016

Flying Tiger + Dille & Kamille SHOPLOG



Vanochtend ben ik samen met mijn moeder naar Leiden geweest om naar de Dille & Kamille te gaan omdat mijn moeder daar iets wilde kopen. We gingen ook nog even langs de Flying Tiger en in dit artikel laat ik zien wat we gekocht hebben. 

Klik snel verder! :) 




FLYING TIGER


Bij de Flying Tiger kocht ik deze brillendoekjes voor mijn oma, ik weet niet waarom, ik vond ze er gewoon leuk uit zien! (1 euro)


HOW CUTE deze pepermuntjes in de vorm van visjes (2 euro)



Mijn moeder kocht deze zaadjes, hoe leuk zien deze er uit!! En niet duur ook, 1 euro per 2 zakjes!

DILLE & KAMILLE







Bij de Dille & Kamille kocht ik deze leuke broodplank in de vorm van brood, vanmiddag gelijk al van geluncht (zie @lisannedrumsblog op instagram) (9 euro)

Dit kookboek kreeg je gratis bij een besteding vanaf 50 euro! 


Mijn moeder kocht ook nog wat dingetjes bij de Dille & Kamille.


Tot slot gingen we nog even snel langs de Eco Plaza en daar zagen we deze thee. We hebben dit merk al eens gehad en het is echt heel lekker! Dit doosje heb ik alvast gekocht voor iemands verjaardag. 


Dat was het dan alweer, we hebben niet heel veel gekocht maar ik hoop toch dat je het leuk vond!! 

xxx Lisanne




Geen opmerkingen:

Een reactie posten