zondag 7 februari 2016

Favoriete Sierraden - Februari 2016



Eerst was ik niet zo van de sierraden en zag ik niet de waarde in die een sieraad je kan geven, maar de laatste tijd draag ik ze steeds meer. In dit artikel laat ik mijn favorieten sieraden zien die ik bijna elke dag draag, klik snel door! :)




Kettingen zijn super om een saaie outfit net iets interessanter te maken. Ik ben niet zo van de statement kettingen omdat ik die te veel op vind vallen, maar ik draag meer kleine kettinkjes. Ik vind het ook leuk om deze te combineren om het net iets speelser te maken. Of ik voor goud of zilver kies hangt af van mijn outfit. 



Oorbellen draag ik niet heel vaak, maar als ik oorbellen draag draag ik knopjes. Nu ik deze heb gevonden draag ik deze het liefste! Het zijn super mooie rose gouden staafjes die ik heel chique vind staan. 



De meeste oorbellen die ik heb komen van de Primark, aangezien je daar voor een budget prijs super veel leuke oorbellen kan kopen. Dit setje heb ik vorige week in Den Haag gekocht. 




Deze oorbellen komen ook van zo'n Primark setje.





Mijn horloge draag ik bijna elke dag, ik vind dat gewoon heel mooi staan. Dat komt ook wel door de kleur denk ik, Rose goud is heel vrouwelijk en chique. Dit horloge is van Tommy Hilfiger en heb ik vorige zomervakantie in Ierland gekocht. 


Dit is mijn lieveling armbandje, deze heb ik toen we met school naar Parijs gingen bij de Sacré Coeur gekocht. Ik ben helemaal niet zo kerkelijk maar ik vind dit toch wel heel erg mooi. 


Ik hoop dat je het leuk vond om mijn go to sieraden te zien. Laat ook vooral een reactie achter!! 

xxx Lisanne





Geen opmerkingen:

Een reactie posten