woensdag 20 augustus 2014

Tangle Teezer review


Ik was al een lange tijd opzoek naar de Tangle Teezer door alle goede reviews die ik er van had gelezen, maar gisteren heb ik hem dan eindelijk gekocht!



Eigenlijk was het puur toeval want ik was bij Piekhaar voor mijn nichtje want ze moest haarverf kopen, toen zag ik hem toevallig liggen. Ik twijfelde niet en besloot hem meteen te kopen. 
De Tangle Teezer is niet de goedkoopste borstel. bij de meeste winkels (o.a. Piekhaar) kost de Tangle Teezer € 12,95 


 De Tangle Teezer is de perfecte borstel voor mensen met veel klitten. Met deze borstel kam je de klitten eruit zonder dat het pijn doet en je je haar beschadigt. Omdat er geen handvat aan zit trek je minder aan je haar en zit je direct op de klit waardoor de klit er makkelijker uit gaat.
Het enige nadeel waar ik last van heb is dat mijn haar er pluizig van word, maar met een beetje olie is dat zo opgelost! Dit is absoluut geen reden om de borstel niet te kopen.
Ik zou iedereen die last heeft van klitten deze borstel aanraden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten