zaterdag 25 april 2015

25 questions tag



Ik kwam de 25 questions tag een tijdje geleden ergens tegen op internet en vond het wel een leuke tag. Wil je mijn antwoorden weten op de vragen van de 25 questions tag? lees dag verder! 


1. Heb je huisdieren?
Ja, ik heb 1 hond (zwarte labrador retriever), 1 zwarte kat en 4 konijnen. 

2. Noem 3 dingen die het dichtste bij je zijn.
Mac, Telefoon en Mijn camera.

3. Hoe is het weer nu?
Helaas is het vandaag best wel regenachtig en ziet het er al de hele dag grijs uit. Hopen dat het droog blijf want ik moet straks hockeyen..

4. Rij je? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Nee en Nee.

5. Hoe laat was je vanochtend wakker?
Helaas was ik om 7 uur al klaar wakker..

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Gister ochtend, vanavond na de hockey weer.


7. Wat is de laatste film die je hebt gezien? 
Ik ben afgelopen donderdag met mijn vader naar Pathé Rotterdam geweest om The Montage Of Heck te zien. Dat is een documentaire over het leven van Kurt Cobain. Ik weet niet precies waarom maar Kurt Cobain spreekt mij heel erg aan en inspireert mij heel erg. 

8. Wat staat er in je laatste SMS'je(whatsappje)?
''Hoelaat moeten we verzamelen?'' in de hockeymeiden groepsapp. 

9. Wat is je ringtone?
Mijn beltoon heet 'Scampering Tone' (samsung S5)


10. Ben je wel eens in een ander land geweest?
Ja! België, Frankrijk, Italië, Spanje, Egypte, Amerika, China, Indonesië, Luxemburg. Volgens mij was dit alles :) 

11. Hou je van sushi?
NEE. Ik eet geen enkele soort vis. (alleen kroepoek als dat ook vis is)

12. Waar doe je boodschappen?
Dat verschilt heel erg, meestal bij de Lidl want daar hebben ze super lekkere broodjes en fruit, maar het nadeel van de Lidl is is dat ze niet alles verkopen. Voor dingen zoals bladerdeeg ga ik meestal naar de AH. 

13. Heb je ooit medicijnen geslikt om sneller in slaap te vallen. 
Ja.

14. Hoeveel broers en zussen heb je?
geen, ik ben helemaal alleen ;)

15. Heb je een computer of laptop?
Ik heb een eigen laptop maar daar zit een virus op en die gebruik ik eigenlijk nooit. Ik gebruik meestal de gezamenlijke mac die bij ons in de woonkamer staat.


16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
16! En dat is al heel snel, 11 mei! Ik heb er zo'n zin in! 

17. Draag je een bril of lenzen?
Nee, daar ben ik wel blij mee haha.

18. Verf je je haar? 
Een paar jaar geleden heb ik een stuk of 3 keer dip-dye geverfd, maar dat is er nu zo goed als uit gegroeid. 

19. Wat ben je van plan vandaag te gaan doen?
Ik ben van plan te gaan hockeyen en vanavond met een vriendin een film te kijken. 

20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Dat kan ik me niet zo goed meer herinneren.. Dat is een goed teken denk ik haha. 

21. Wat is je favoriete pizza beleg?
Ik kies meestal iets met kaas. 

22. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?
Ik denk een hamburger, dat vind ik gewoon lekkerder. 

23. Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Op kamp heb ik wel eens bijna een nacht doorgehaald maar ik heb nog nooit echt helemaal niet geslapen. 

Deze foto is van halloween haha (niet schrikken) maar dit was de enige foto die ik had waar je mijn ogen een beetje op kon zien. 

24. Wat is de kleur van je ogen?
Blauw met een beetje een groen grijze tint er door. 

25. Kan je het verschil proeven tussen Pepsi en Coca Cola?
Nee, ik lust het allebei niet haha. 


Dit waren mijn antwoorden op de 25 questions tag. Ik tag hierbij iedereen die deze tag wil overnemen! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten